Известие

Collapse
No announcement yet.

Свещи Бош

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    аз за моята взимах 2-ва бр подгревни Бош 45 лв. 1 бр корем ме заболя 90 кинта за двете
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm

    Comment


    • #17
      Колега преди 3-4 месеца си сложих Бош за 60 лева и имах проблеми, за да не се повтаря сега си дадох 250 лв за Денсо и ме е мирна главата.
      Преди мислех да мина тънко ама то излезе по дебело.
      Моя съвет е дай сега 250, за да не даваш сега 60 после още незнам колко.

      Comment


      • #18
        Здравейте

        Преди 8 месеца сисмених свещите и сложих Bosch. Оказа се голяма грешка. Големите свещи изобщо не работеха добре. Смених ги и сложих Denso. Сега двигателя работи много добре. Само дето оставих малките да са Bosch, но и тях скоро ще ги сменя.
        ALFA ROMEO 145 1.4TS 2000 г.

        Comment


        • #19
          Явно има изпатили от Бош .
          145 1.6 ТС '97 ех.
          145 1.9 JTD '00
          307 CC 2.0 '04

          Comment


          • #20
            Колеги,слушам ви и ми става тъжно.Свещите за нашите хубавици са Лоджи.Струват 12-18 евро.Зависи от къде ги купуваш.Гарантирано са автентични от Чанакас-Серрес(срещу пожарната в посока центъра) и агротехники-Панаьотис,Нео Скопос.(На околовръстния на Серрес по посока Драма в дясно) и на кръстовището за Агио Пневма(Свети Дух) и околовръстното за Драма.Или влезти във форума на Алфа ГР.Колегите там са за пример.Не знам,какво да ви кажа повече.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Колеги,слушам ви и ми става тъжно.Свещите за нашите хубавици са Лоджи.Струват 12-18 евро.Зависи от къде ги купуваш.Гарантирано са автентични от Чанакас-Серрес(срещу пожарната в посока центъра) и агротехники-Панаьотис,Нео Скопос.(На околовръстния на Серрес по посока Драма в дясно) и на кръстовището за Агио Пневма(Свети Дух) и околовръстното за Драма.Или влезти във форума на Алфа ГР.Колегите там са за пример.Не знам,какво да ви кажа повече.
              Колега, можеш да врътнеш бизнес с Голдън Лодж-ките, в България отдавна ги няма, пък боксерите най-убу с тях вървят...

              Comment


              • #22
                исках да питам като сложа све6тите бош ако неработат добре как 6те го разбера какви са сиптомите
                Alfa Romeo 146 1.4 T.S

                Comment


                • #23
                  то се разбира след няколко хиляди километра. пали по-трудно, ако имаш газ -пука, гори повече ......

                  http://clubalfaromeo.com/forum/showp...32&postcount=9
                  точка

                  Comment


                  • #24
                    Моята Алфа 1.6 боксер 146 като я взех беше със свещи бош.Но по-свещите на 2 пъти като ги свалях имаше въглеродни отлагания ( 2ри картинка от горния сайт).Колата гори доста и се натрупват отлагания като сажди по главите.Също има момент на колебание между 3 и 4 хил. оборота.Възможно ли е свещите да не възпламеняват добре и оттам по-голям разход и колебания при ускорение, също и като загрее леко заглъхване на мотора на празен ход (работи на 3 цилиндъра от време на време) ?

                    Comment


                    • #25
                      не се чуди а направо сменяй, даже и кабелите.
                      точка

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                        Колега, можеш да врътнеш бизнес с Голдън Лодж-ките, в България отдавна ги няма, пък боксерите най-убу с тях вървят...
                        Почвам да се замислям!Проблема е , че не ставам за търговец.Ще прецакам и най-добрата далавера.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #27
                          ..

                          Здравейте,аз съм с алфа от 1 месец,но за съжаление си имам проблеми още със закупуването й. Седи в сервиз 3 седмици през ден и все сменят кабели свещи ,за което ми взеха първо 400лв ,след това тези свещи ми изгорили бобината на трети цилиндър след 2 дена и там 250лв с работа(направо си ме заклаха) ,но взе ,че ми се оправи. Вървя една седмица супер и вчера тръгвам за Банско за 8 Декември ,и преди Перник давам газ да изпреваря и гледам зад мен адския дим..Веднага ми стана ясно ,че пак свещи или бобина Едвам намерих майстор там,който не беше никакъв майстор де,но се опитваше със зъби и нокти да помогне,и след 4-5 часа мотане сменяне на всякакви свещи ,взе че ми сложи втора ръка някакви и колата тръгна. Тръгна за първите 3-4 километра де,но поне успях да се добера до СОфия. Съвсем случайно попаднах на диагностика и веднага влезнах (това в 7 часа вечерта). Мъжът ми я закачи и веднага излезнаха следните проблеми : Датчик за обороти няма сигнал,Ламбда-регулиране извън диапазона макс.,Датчик за темперарурата на двигателя.; В крайна сметка всъщност ми каза ,че свещите ми правят проблем и горят бобините,защото се очаква още една изгоряла
                          Сега като влезнах и тук да по прочета малко инфо, видях ,че всъщност май трябва да си купя "Денсо" свещи,но след като ме изръсиха 310лв за "Шампион" и ми се вижда малко 250лв за по-добри свещи. Дано наистина е така ,че аман ,не мога да и се нарадвам още ,а гледам всичко да и е наред иначе се дразня ,като нещо не ми е наред. Лошото е ,че ми взе всичките пари и сега тръгвам по магазините да събирам инфо,докато не събера някой лев,колата остава пред блока Приятен ден колеги!
                          Last edited by Highvoltage; d.m.y г., 11:47.
                          Alfa Romeo 156 2.5 v6 - http://www.youtube.com/watch?v=nHSAAZqTID4

                          Alfa Romeo 2.0 - 2.5 - http://vbox7.com/play:m1d6507527

                          Comment


                          • #28
                            тия майстори при които ходиш май те взимат за мезе. чак пък толкова ментеливи свещи да са ти набутали....
                            точка

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                              Колега, можеш да врътнеш бизнес с Голдън Лодж-ките, в България отдавна ги няма, пък боксерите най-убу с тях вървят...
                              И 164 8V T.S. му е най комфортно с тях . Иначе с BOSCH четири полюсни (точно модела не помня) карах 2 години на ГАЗ и никакъв проблем. Но на 16V там вече е друга работа , както каза един път колегата spe4elist : Бачкам в BOSCH ама карам с NGK
                              Ta mordohy ako решиш да ставаш търговец все пак ще се намеи кой да купува
                              Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                              Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                              Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                              Comment


                              • #30
                                И аз реших да мина по-тънко с Бош, защото след кабели за 200 лв ми идваха в повече Дензото. Съжалявам за което. Горе-долу работят, но 2 от малките свещи се СЧУПИХА при сваляне от средата на резбата и ги смених с старите. И освен това ми изгориха 1 бубина, така че от свещи Бош беееегай...
                                За сега колата работи добре, но още малко и си взимам Дензо.
                                ПС: Виж си колега и бубините! Огледай ги хубаво за пукнатини по корпуса. Колата ми забиваше муцуна до 2 000 об, заради спукана бубина.
                                FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
                                LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
                                LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
                                LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
                                ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
                                LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

                                Comment

                                Working...
                                X